3 Mayıs 2017 Çarşamba

Anneler Günü Daveti



Geçen hafta içinde mesaj kutuma @basaksehiranneleri nden bir davet geldi.
Erken Anneler Kutlaması için Bahçeşehir  @happymomstr  ta etkinliğimiz var katılırmısınız diye sorduğunda seve seve katılırım dedim Merve hanıma iyi ki de katılmışım çok güzel bir gün geçirdim, ayrıca mekana ba-yıl-dımmmm mutlaka ziyaret edin.

Etkinlik Sosyal medya ve bloggerların katılımı kokteyl ikramı ile başladı öğle saatlerinde pasta kesimi ve katılımcılara günün anısına hediyeler ile sona erdi.

Emeği geçen herkese bir kez daha teşekkürler 

aaa bu arada Gazete Sancak'ta güne ait detaylar var okulmak için tık tık 

Bahçeşehir’de bulunan Happy Moms cafe anne ve çocuk aktivite merkezi, 
Happy Moms, Bahçeşehir'in ilk ve tek çocuk kitap evi, kafe, duyusal oyun atölyesi ve pilates merkezidir.

şimdi sizi o güne ait resimlerlerle başbaşa bırakıyorum
Ben yine neler anlatıyorum acaba :) Bircan hanıma 



Pasta ve Cupcake lere bayıldımm Sezer hanım harikaydı ellerinize sağlık @pastamakara 
Işıl ışıl bir masa süslemesi için de @dreambigevent 



Aryıldız' dan gelen hediyemiz için de çok teşekkür ederiz





Hiç yorum yok:

Etiketler