7 Kasım 2014 Cuma

Közlenmiş Biber Salatası



Közlenmiş biber salatasını çok severim birde bol sirkeli olursa değmeyin keyfime bence köz bibere sarımsak ve sirke çok yakışıyor ben bol bol koyuyorum buyrun tarife.

Ben közlenmiş biberi fırında veya ocağn üzerine közmatik koyarak yapıyorum (közmatik delikleri olan tava seklinde sac parcası Eminönü' nden almıştım)



Malzemeler:

  • 5 ad közlenmiş kırmızı kapya biberi
  • 5 ad közlenmiş yeşil çarliston biber veya dolmalık biber
  • 5-6 dal maydanoz
  • 5 diş sarımsak
  • 1/2 çay bardağı zeytinyağ
  • 5 yemek kaşığı sirke
  • tuz
Yapılışı:
  • Öncelikle biberlerimizi közleyip bir güzel soyuyoruz.Çok küçük parçalar olmayacak şekilde doğranır bir kaba alınır , sarımsaklar doğranır içine ilave edilir maydanozun bir kısmı doğranarak biberlerin içine atılır ve sirke , yağ ve tuz ilave edilerek bir güzel harmanlanır
  • Karışım hazırlandıktan sonra servis kabımıza alınır kalan maydanozla süslenerek afiyetle yenilir
Afiyet Olsun.

İnstagram / lezzetduragi
Facebook / Lezzet Duragı

Tarifin Videosunu izleme için tıklamanız yeterli

Hiç yorum yok:

Etiketler