8 Şubat 2014 Cumartesi

Patatesli & Soğan Garnitürlü Ciğer


Ben ciger pek sevmezdim takii Edirne yaprak cigerini keşfedene kadar şimdi oğlum ve ben hastası olduk, normalde dana ciğerinde yapılıyor ama ben tavuk ciğerinden yapmayı denedim yaprak gibi yapamasamda bu yaptığım ciğer de cips tadında kıtır kıtır oldu.


Malzemeler:
  • 500 gr tavuk ciğer
  • 1 su bardağı un
  • tuz
  • 1 su  bardağı kadar sıvı yağ
Garnitürü için patatesler küp küp doğranıp kızartılır.Soğan ince dilimler halinde kesilir biraz tuz ile ovulur

Yapılışı:
  • Ciğerler minik minik doğranır bir güzel yıkanır ve suyu süzülür
  • ayrı bir kapta un ve tuz karıştırılır
  • Suyu süzülen ciğerler unlanır fazla un bir süzgeç yardımı ile elenir
  • Tencereye koyduğumuz yağ kızdırılır ve dikkatli bir şekilde ciğerler içine atılır ve çok yakmadan kızartılır 

1 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgiler..

Etiketler