16 Aralık 2008 Salı

Brokoli Cacığı



Brokoli Cacığını Binbirçeşni ' nin sayfasında görüp evde bekleyen brokolileri değerlendirmek için hemen denemeye karar verdim.Bence sonuç nefisti.Brokoliler rondodan geçince buram buram koktu.Orjinal tarife burdan ulaşabilirsiniz.ben elimin altında olması açısında tarifi aynen aktarıyorum.

Malzemeler:
  • 250 gr. brokoli & 5-6 adet orta boy brokoli çiçeği
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı su
  • 2 diş sarımsak
  • yarım çay bardağı zeytinyağ
  • 1 çay kaşığı nane
  • tuz
  • kırmızı bıber

Yapılışı:

  • Brokoli ve sarımsağı çiğ olarak robotta kıyın.
  • Yoğurdu geniş bir kaba alın ve su eklyip karıştırın.
  • Brokolileri ekleyip karıştırın.
  • Cacığı kaselere paylaştırın ve üzerine zeytinyağ

Afiyet olsun..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
Tam da bayramda alınan kilolar için diyete girmişken ve buzdolabındaki brokoliyi ne yapacağım derken bu harika alternatif lezzetle karşılaştım.
Mutlaka deneyeceğim
sevgiler
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

zarpandit dedi ki...

brokolinin her halini seven ben bu cacıgı da not ettim :)

Adsız dedi ki...

selam.çok sevdim bu brokoli cacıgını...denemk lazım..elinize saglık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Vildan,cacığı ailecek çok severiz.Hemen denemek istiyorum ama brokolileri haşlayacak mıyız,merak ettim.Ellerine sağlık,sevgiler...

Tijen dedi ki...

Bence de harika fikir bu, yapmalı.

Adsız dedi ki...

siten harika bütün yemekler çok güzel bayıldım,ellerine sağlık.bende bulgaristanlıyım kırjali,htt://cerenivebiz

keskinli dedi ki...

cok degisik bir lezzet gibi ellerine saglik sevgiler

Yasemin dedi ki...

hımmm brokoli yemeyenlere yedirmek için iyi fikir :) ellerinize sağlık!

neslihan erzincan özgür dedi ki...

eline sağlık Vildancığım.sevgilerimle...

lezzetduragi dedi ki...

müjden mutlaka denemelisin.hayır haşlanmayacak ince ince doğranabilir

Etiketler